bigstock_Road_Trip_-_Car_Broke_Down_2133788

Η σημασία της οδικής βοήθειας

 

Η κάλυψη της οδικής βοήθειας συνοδεύεται από ξεχωριστό συμβόλαιο, που αναφέρει αναλυτικά τους όρους και το κόστος του. Αξιόπιστη εταιρεία θεωρείται αυτή που διαθέτει επαρκή στόλο αυτοκινήτων για την παροχή της οδικής βοήθειας. Πριν την υπογραφή όποιου συμβολαίου, λοιπόν, ρωτήστε για τον αριθμό των αυτοκινήτων που ανήκουν στην εταιρεία την οποία επιλέξατε. Αν πάντως μια ασφαλιστική εταιρεία θέλει να θεωρείται αξιόπιστη, θα πρέπει να διαθέτει από ένα αυτοκίνητο για κάθε 300 ασφαλισμένους της. Το δίκτυο με τους σταθμούς εξυπηρέτησης που έχει οργανώσει μια εταιρεία είναι ένα από τα βασικότερα στοιχεία που χρήζουν διερεύνησης. Εάν, δηλαδή, θέλετε να είστε σίγουροι ότι η εταιρεία σας μπορεί να καλύψει στο 100% το σύνολο της ελληνικής επικράτειας, καλό είναι να δείτε πού και πόσους σταθμούς εξυπηρέτησης διαθέτει. Κι όταν λέμε σταθμούς εξυπηρέτησης, εννοούμε τα σημεία όπου σταθμεύουν τα αυτοκίνητα οδικής βοήθειας. Υπάρχουν εταιρείες που καλύπτουν δύο μεταφορές για το αυτοκίνητό σας. Οι δύο μεταφορές έχουν ιδιαίτερη σημασία αν πάθετε ζημιά σε ώρες που τα συνεργεία είναι κλειστά. Στην περίπτωση αυτή, το αυτοκίνητο θα μεταφερθεί πρώτα στο σπίτι σας και την επομένη το πρωί στο συνεργείο που επιθυμείτε. Οι ασφαλιστικές εταιρείες που παρέχουν οδική βοήθεια, στην πλειοψηφία τους, προσφέρουν προγράμματα χαμηλού κόστους, διότι τα συνδυάζουν με τα κύρια συμβόλαια για την ασφάλιση του αυτοκινήτου. Αν ζητήσετε οδική βοήθεια από μια εταιρεία, ενώ δεν είστε καλυμμένος, τότε οι επιβαρύνσεις και τα έξοδα που θα κληθείτε να πληρώσετε είναι υψηλά. Ασφαλιστείτε, λοιπόν, πριν χρειαστείτε τη συνδρομή της εταιρείας, κοστίζει λιγότερο. Συνήθως, η οδική βοήθεια προβλέπει την επιτόπια καταγραφή των συνθηκών κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο, καθώς και τη συμπλήρωση της φιλικής δήλωσης ατυχήματος. Σε περίπτωση τροχαίου, λοιπόν, ο οδηγός, εάν το κρίνει σκόπιμο, έχει τη δυνατότητα να καλέσει σε ειδικό νούμερο την ασφαλιστική του εταιρεία ή την εταιρεία οδικής βοήθειας με την οποία συνεργάζεται η ασφαλιστική και να ζητήσει τη συνδρομή της για την καταγραφή όλων των δεδομένων που σχετίζονται με το τροχαίο. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας σπεύδει στη συνέχεια στο σημείο του τροχαίου προκειμένου να καταγράψει τα όσα προηγήθηκαν του ατυχήματος, αλλά και να συμπληρώσει τη «φιλική» δήλωση την οποία, αμέσως μετά, υπογράφουν και οι δύο πλευρές, εφόσον βέβαια αυτό καταστεί εφικτό, εφόσον δηλαδή συμφωνήσουν και οι δύο οδηγοί.

Συνεργαζόμενες Εταιρείες

europa

logo_sinentiristiki_big

800px-ERGO_Insurance_Group_logo.svg mondial p028a
allianz chartis_logo generali_logo _974432_axa300 ate_asfalistiki

Στοιχεία Επικοινωνίας

Άρης Πατελάρος

Ικάρων 17-19

175 63 Π. Φάληρο

Τηλ./Fax. 210 9945776

Κιν. 6944 282144

info@axos-insurance.gr

Βρείτε μας και στο facebook !!!